zurnal24.si
|
petek, 26. februar 2010 ob 15:44 |
V Sloveniji je 58 odstotkov oglaševanja na televiziji in le dobre 3 odstotke na internetu. ZDA ima na TV 32 odstotkov oglaševanja, na internetu pa...
|
|
Dnevnik
|
četrtek, 25. februar 2010 ob 13:07 |
iPROM je objavil izsledke raziskave o spletnih video gledalcih, ki jo je konec leta 2009 izvedel skupaj s podjetjem Valicon. Raziskava je pokazala, da v Sloveniji kar 96 odstotkov uporabnikov...
|
|
SiOL.net
|
četrtek, 25. februar 2010 ob 12:40 |
Ljubljana - V Sloveniji kar 96 odstotkov uporabnikov interneta vsaj občasno spremlja video vsebine na spletu, je pokazala raziskava podjetja IPROM.
|
|
Računalniške novice
|
četrtek, 25. februar 2010 ob 10:09 |
iPROM je objavil izsledke raziskave o spletnih video gledalcih, ki jo je konec leta 2009 izvedel skupaj s podjetjem Valicon. Raziskava je pokazala, da v Sloveniji kar 96 odstotkov uporabnikov...
|
|
Moj mikro
|
sreda, 27. januar 2010 ob 02:53 |
iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu, Iprom AD Serverjem, v preteklem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval več kot...
|
|
Računalniške novice
|
ponedeljek, 25. januar 2010 ob 16:12 |
iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu, Iprom AD Serverjem, v preteklem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval več kot...
|
|
Moj mikro
|
četrtek, 3. december 2009 ob 02:30 |
iPROM je razvil novo programsko orodje za spremljanje odloženih učinkov prikazovanja oglasov v spletnih medijih. Gre za analitično orodje namenjeno oglaševalcem za odkrivanje vplivov...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>
|